کاش ولتناین ما هم مثل شهدا بود

کاش ولتناین ما هم مثل شهدا بود

چند روز دیگه روز ولنتاین غریبه ها میرسه ...! روزی که هرکی از راه میرسه به معشوقش یه هدیه میده ، و یه گفت و شنودی دارند ،اصلا به روزش کار ندارم اینکه این روز اصلا به ما ایرانی ها تعلق داره،نداره تقلیدی هستش ،نیستش و ... اینا همش به کنار ! ولی بعضی وقتا دلم میخواد مطابق به اتفاقات زمان حرف دلم رو بزنم ! حرف دلم به سبک یه بچه ولایتی حرف دل به سبک یه عاشق بی لیاقت !

مجروح شده بود حسابی توان بدنش کم شده بود ! اجبار بود سرم باید به بدنش وصل بشه تا بتونه انرژیشو بدست بیاره ،وقت نماز رسید رو به بچه ها کرد و گفت یکی بیاد زحمت این سرم مارو بکشه ما یه دو کلام با عشقمون حرف بزنیم، همه بچه ها تعجب کردند ، ای بابا این رفیق ما هم از این عشق بازیا میکنه و ما خبر نداشتیم همه چشم دوخته بودن بهش ببینن میره سر باجه تلفن که حرف بزنه یا ...

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1423596283561.jpg

وضو گرفت و سرم رو داد دست یکی از رزمنده ها،بسم الله گفت و شروع کرد به اقامه ی نماز ،خیلی با احساس و آرامش نماز میخوند،حسابی با عشقش داشت گپ میزد تو حس و حال خاصی فرو رفته بود!انگار اصلا روی زمین نبود داشت تو آسمونا سیر میکرد ! بچه ها هم حسودیشون گل کرد و همه بلند شدند برای وضو و گفت و گو با معشوقه...!

مطلبو که میخوندم خیلی حسرت خوردم ، معشوقه ی اون بچه ها کجا و معشوقه جوانای دوره زمانه ی ما کجا ؟ اونا با خالقشون با روحشون عشق بازی میکردند و جوانای ما ...! گاهی وقتا یه تلنگر خیلی واجبه برای ما تا بیدار بشیم از این زندگی محدود عمر ما اونقدری نیست که بتونیم همه ی لحظات خوش رو تجربه کنیم !

شاید بهتر باشه بهترین لحظه ی زندگیمون رو با معشوقه ی اصلی بگذرونیم که فرج ما در همون هستش نه غیره...! کاش بعضی وقتا اینو درک کنیم بهترین معشوقه ی با لیاقت ما فقط خـــدا هستش نه بنده ی خدا!




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: